Camelia

-blog-

miercuri, 10 februarie 2010

SFATURI DE LA PRIETENI

Vreau sa inaugurez aceasta rubrica pentru a fi de folos si altor oameni asa cum mi-a fost mie.Sper sa se bucure cei nominalizati aici ca pot fi de folos cu sfaturi si altora.Am spus mereu si ma repet:pe cararea neasfaltata a vietii am intilnit persoane de la care am prins cite ceva,mai bine zis,am retinut un "ceva"specific persoanei respective.Sa nu se supere pe mine cine nu se va regasi aici,nu inseamna ca n-am avut ce invata de la ei ci,pur si simplu,nu s-a "lipit"de mine...Deci,de azi,10 februarie...

----de la Bunicuta prietenei mele GETA CIOCAN,fosta Balean,de la Resita----
GALUSTE PENTRU SUPA:-intr-o farfurie adinca se pun doua oua,se bat putin cu furculita,se adauga 7 linguri rase cu gris si o lingura cu ulei,se amesteca.De aici eu am ajustat reteta punind farfuria la frigider pentru apx.15 minute,ca sa se intareasca putin,sa nu fii nevoit sa mai pui gris si sa ai niste galuste tari.Cind supa fierbe se adauga galuste,luind cu lingura sau lingurita din compozitie.Eu iau cu marginea lingurii cite putin ,in asa fel incit sa iese lunguiete.Ele se umfla repede,se stinge focul si se pune putina apa rece,patrunjel tocat si capacul.Merveieux!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu